Wednesday, June 9, 2010

又要寄居了

Dear Soon Tin
 
We have re-checked the application record  and it confirmed that you have not submitted your application.
 
To apply for the re-apply, you  have to wait for all the senior students (NTU/NIE) waiting list cleared and there still have vacancies available then we will re-open the application for students who are interested to apply.  The announcement will be made to inform the students.

确定没房了,哈哈。
现在是考虑要继续上一个sem,当professional squatter 的日子,
还是要出去找房子。
老天爷干嘛折磨我这穷学生+可怜小女子啊?
一个人,要何去何从?
麻木了,还是要积极地生活,上课,写报告,考试。

算了,加油吧。我应该可以的。

1 comment:

Evolet said...

这铁定要可以呢!如果我有房间,我的roommie又是好人的话,你就回到我的羽翼之下吧!
加油嘛,考完就玩了,玩了就回去了!!
记得快点去做语义学呢,你要补偿我呢!